وبلاگ ورزشی ایران
وبلاگ مستقل ورزش بدون وابستگی جناحی و رنگ ، با هدف ترقی دادن ورزش ایران و فرهنگ ورزش

در باره ما
 

به وبلاگ ورزشی ایران خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
پایگاه مقاومت شهید چمران
آذربایجان 90 به مدیریت سیمین نمازی
آذربایجان90
فضولباشی در لوکس بلاگ
دیاریم (دیار من)
آذربایجان ایران
فضولباشی در ایران بلاگ
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  ورزش ایران در 29 بهمن ماه 1392   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 77
بازدید هفته : 145
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 51510
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


center>
 


ورزش ایران در 29 بهمن ماه 1392

ورزش ایران در مرحله ای قرار گرفته که اگر ارادۀ مسئولین بر رفع ناهنجاری های ناشی از سوء مدیریت کلان ورزش در گذشته استوار باشد ، می توان امیدوار شد که محیط های ورزشی چه از نظر تماشاچی و چه بازیکن (ورزشکاران) رو به سالم بودن خواهد گذارد . ولی بی اهمیتی به بعضی از رویداد های ناخوش آیند همچنان ادامه داشته باشد ، متأسفانه باید بانتظار مفاسد دیگر با ابعاد گسترده تر باشیم . و این یعنی از بین رفتن نشاط و تحرک از جامعۀ ایران . برای مثال در فوتبال گویا آقای علیپور از بعضی مفاسد خبر گرفته ولی یا قادر به پیشگیری نبوده و یا اینکه بوده و نخواسته ، که در این صورت باید گفت که در ورزش ایران فاجعه ای بسار بد اتفاق افتاده که حتماً باید دادستانی برای رفع مفاسد اقدام نماید . در آینده ای نزدیک شاهد خواهیم بود که مفسیدین در چنگ قانون گرفتار خواهند آمد ! یا اینکه باید فاتحۀ ورزش سالم را بخوانیم .

در قسمت ادامه  ، سه خبر راجع به « اظهار نظر کی روش و جریان انتقال خلعتبری و در گیری علی دایی با پروین » مطالعه خواهید کرد .

 

 


.:  ادامه مطلب :.
|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


ورزش در 28 بهمن

االمپیک زمستانی سوچی روسیه

سالگرد 29 بهمن 1356 روز قیام مردم تبریز علیه طاغوت را گرامی می داریم .

دوستان عزیز ورزش در روز 28 بهمن را در قسمت ادامه مشاهده و مطالعه فرمائید .

تصویر : المپیک زمستانی 2014 سوچی روسیه

 


.:  ادامه مطلب :.
|

نوشته شده در برچسب:29بهمن,خبرهای ورزشی,سوچی,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


 

داماش و افزایش احتمال سقوط

28 بهمن 1392

 

تیم داماش امروز و در دیدار با استقلال خوزستان مانند دیدار های گذشته اش نتوانست پیروزی اش را نگه دارد و کولی بالی هافبک تنومند استقلال خوزستان در دقیقه 85 گل تساوی را به ثمر رساند تا سه امتیاز از کف شاگردان نظرمحمدی برود.

با این تک امتیاز تیم داماش 25 امتیازی شد و با پیروزی تیم فجرسپاسی، اوضاعش  در جدول رده بندی وخیم تر شد. داماشی ها با 25 امتیاز در رتبه ی دوازدهم قرار دارند و در دیدار روز جمعه ی تراکتورسازی و راه آهن اگر شاگردان ابراهیم زاده یک امتیاز هم کسب کنند تیم داماش یک رتبه ی دیگر در جدول سقوط خواهد کرد.

اما داماشی ها سه دیدار باقی مانده ی بسیار سخت پیش رو دارند که دو دیدار آن باریشان فینال گونه خواهد بود. داماشی ها دیدار بعدی شان و در هفته ی بیست و پنجم باید به مصاف شاگردان علی دایی بروند که با توجه به در کورس قهرمانی بودن پرسپولیس نباید چندان روی امتیاز های آن دیدار حساب کنند. اما احتمالا فینال انتهای جدول در هفته ی 28 ام رقم خواهد خورد. جایی که تیم رشتی باید به اصفهان برود و یک دیدار فوق العاده حساس با تیم ذوب آهن انجام دهد. چیزی که مسلم است یکی از دو تیم داماش و ذوب آهن به لیگ دسته یک سقوط خواهند کرد و بازنده ی آن دیدار باید به لیگ دسته یک سلام کند. در صورت تساوی هم به احتمال زیاد دو تیم به لیگ دسته یک سقوط خواهند کرد.

در هفته ی آخر هم داماشی ها میزبان تیم مس کرمان خواهند بود. اگر تا آن هفته سقوط تیم مس مسلم شده باشد تا اندازه ای آن دیدار برای تیم شهر باران آسان خواهد شد و اگر مس دست به معجزه بزند و تا هفته ی آخر به ماندن در لیگ برتر امیدوار باشد کار داماش در آن دیدار هم بسیار سخت خواهد بود.
به هر حال داماش که عملکرد فاجعه باری را در نیم فصل دوم داشته است، در صورت ادامه ی این روند به طور حتم به لیگ دسته پایین تر سقوط خواهد کرد. آنها در نیم فصل پایانی تنها یک پیروزی و آن هم در دیدار نخست نیم فصل دوم کسب کرده اند و در ادامه ی دیدار ها طعم پیروزی را نچشیده اند. رکورد 11 دیدار بدون پیروزی، اگر به عدد نحس 13 برسد قدر مسلم باید داماش را سقوط کرده بدانیم.

 


|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


حمایت رئیس جمهور از تیم ملی در جام جهانی

27 بهمن 1392

دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در دیدار با وزیر ورزش و جوانان قول حمایت دولت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2014 و کاروان ورزش ایران در بازی های آسیایی را داد.

در این دیدار دوساعته،‌ وزیر ورزش و جوانان گزارشی از روند اماده سازی تیم ملی فوتبال برای جام جهانی و همین طور آمادگی فدراسیون ها و مجموعه وزارت ورزش و جوانان برای حضور در بازیزهای آسیایی اینچئون کره جنوبی به رئیس جمهور ارائه کرد .

دکتر روحانی در این نشست آمادگی دولت را برای حمایت از تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی و کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی را اعلام کرد همچنین مقرر شد که شورای عالی ورزش و شورای عالی جوانان به صورت جداگانه با حضور رئیس جمهور اسفندماه امسال برگزار شود.


|

هتل تیم نیجریه ، رقیب ایران در برزیل

کمپ زیبای نیجریه در جام جهانی 2014 را ببینید

26 بهمن 1392

تیم ملی نیجریه، یکی از رقبای ایران در مرحله گروهی جام جهانی 2014 قرار است در طول رقابت ها در هتل کانسپت کامپیناس در ویتوریا اقامت داشته باشند.

استفان کشی، سرمربی نیجریه، دو ماه قبل و زمانی که این هتل به عنوان محل اقامت تیمش انتخاب شد، آن را محلی دوست داشتنی توصیف کرده بود. حالا با انتشار عکس هایی از نقاط مختلف آن، مشخص شده که دلیل رضایت مربی نیجریه چه بوده است.

البته بازیکنان ما می توانند کاری کنند که خیلی هم به ستاره نیجریه در این هتل خوش نگذرد. 

 


|

آغاز فعالیت مجدد وبلاگ ورزشی ایران

سلام علیکم . وبلاگ رزشی ایران که بخاطر اعتراض به وجود مدیران نالایق در ورزش کشور فعالیت خود را متوقف کرده بود ، از امروز مجدداً در خدمت دوستان علاقمند به ورزش خواهد بود . با ذکر این نکته که هنوز در بعضی از فدراسیون ها عده ای سوار بر مرکب مرادند و فدراسیون ورزشی را تبدیل به یک فدراسیون خانوادگی کرده اند . یا هنوز تیم کفاشیان و محمد نبی در فدراسیون فوتبال با آنهمه حاشیه و فساد حاکمیت خود را حفظ کرده اند ! با توجه به درایتی که در وزیر محترم ورزش و جوانان سراغ داریم ، امید واریم که کشتی طوفان زدۀ ورزش کشور را به ساحل موفقیت و پاکی و صداقت برسانند . 

در همین سرآعاز ، به هواداران و کادر فنی و اداری باشگاه تراکتورسازی و همچنین بازیکنان قهرمانی جام حذفی 1392 را تبریک می گوییم . لازم به ذکر است که این قهرمانی حاصل تلاش های آقایان مجید جلالی  سرمربی سابق تراکتور سازی و باغ آبادی و بازیکنان است . تونی الیویرا ماحصل کار خود را باید در نتیجه گیری لیگ برتر (تا حدودی) و در مسابقات باشگاه های آسیا به فوتبال ایران نشان دهد .

 


|

نوشته شده در برچسب:سرآغاز,ورزش,تراکتورسازی,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ ورزشی فضولباشی و آدرس iransports.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

اسفند 1392
بهمن 1392
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
مهر 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب